Subject: Ed: sertifitseerimine
From: "Liina Saar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 10:19:15 +0200

Tere

Palun registreerida ja panna mulle täitmiseks.

Ette tänades

Liina Saar

teenuse juht

tervishoiuteenuste osakond

+372 6509858

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Andrei Uksov <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 3. jaanuar 2025 12:31
Adressaat: Liina Saar <[email-masked]>
Teema: sertifitseerimine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
Palun teha Terviseametis sertifitseerimise kohta märge järgnevale
kirurgile

1.	Kotsar, Andres – uroloogia, 13.12.2024

Lugupidamisega

Andrei Uksov

EKA Sertifitseerimiskomisjoni esimees

Andrei Uksov, Kirurgiakliinik, Abdominaalkirurgia osakond, SA Tartu
Ülikooli Kliinikum

+372 731 8230, +372 5331 8030,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked], www.kliinikum.ee <http://www.kliinikum.ee/>